Customer Loyalty And Petrol Station’ S Convenience Store Patronage In Penang: The Influence Of Store Image, Corporate Image And Customer Satisfaction.

Dalam penyelidikan mengenai kesetiaan pelanggan dalam industri perkhidmatan, kepuasan pelanggan sering diperkatakan sebagai penentu yang amat penting dalam membantu pengguna untuk membuat sebarang keputusan. In research on customer loyalty in the service industry, customer...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Abdul Wahid, Ahmad Zulhaimi
格式: Thesis
語言:English
出版: 2009
主題:
在線閱讀:http://eprints.usm.my/25488/1/CUSTOMER_LOYALTY_AND_PETROL_STATION%E2%80%99S_CONVENIENCE.pdf
http://eprints.usm.my/25488/
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
實物特徵
總結:Dalam penyelidikan mengenai kesetiaan pelanggan dalam industri perkhidmatan, kepuasan pelanggan sering diperkatakan sebagai penentu yang amat penting dalam membantu pengguna untuk membuat sebarang keputusan. In research on customer loyalty in the service industry, customer satisfaction has often been mentioned as an important determinant.