Customer Loyalty And Petrol Station’ S Convenience Store Patronage In Penang: The Influence Of Store Image, Corporate Image And Customer Satisfaction.
Dalam penyelidikan mengenai kesetiaan pelanggan dalam industri perkhidmatan, kepuasan pelanggan sering diperkatakan sebagai penentu yang amat penting dalam membantu pengguna untuk membuat sebarang keputusan. In research on customer loyalty in the service industry, customer...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2009
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/25488/1/CUSTOMER_LOYALTY_AND_PETROL_STATION%E2%80%99S_CONVENIENCE.pdf http://eprints.usm.my/25488/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
總結: | Dalam penyelidikan mengenai kesetiaan pelanggan dalam industri perkhidmatan, kepuasan pelanggan sering diperkatakan sebagai penentu yang amat penting dalam membantu pengguna untuk membuat sebarang keputusan.
In research on customer loyalty in the service industry, customer satisfaction has often been mentioned as an important determinant. |
---|