Persepsi Guru Besar dan Guru Terhadap Pencapaian Objektif Kurikulum Bersepadu Sekolah Rendah di Kalangan Murid Bermasalah Pendengaran
Pendidikan khas merupakan pendidikan yang disediakan untuk pelajar yang bermasalah pendengaran, penglihatan dan pembelajaran melalui sekolah khas, program inklusif dan program percantuman. Keputusan Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR) pelajar bermasalah pendengaran dalam program percantuman pe...
Saved in:
Main Author: | Karuppannan, Gunasegaran |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English Malay |
Published: |
2003
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9388/1/FPP_2003_22.pdf http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9388/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Hubungan keselarasan individu-persekitaran dengan penyesuaian, kepuasan dan pencapaian akademik pelajar kurang upaya pendengaran di Politeknik
by: Azizan, Che' Rozaniza
Published: (2018) -
Peranan dan Cabaran Guru-Guru Pendidikan Khas Membentuk Kemenjadian Murid-Murid Masalah Pendengaran Dalam Abad Ke 21
by: Zetty Nurzuliana Rashed
Published: (2018) -
Pelaksanaan pengajaran tilawah Al-Quran bagi murid bekeperluan khas kurang upaya pendengaran di sekolah kebangsaan
by: Dzulkifli, Izuli
Published: (2020) -
Speech analysis based on image information from lip movement
by: Kamil Syahid, Talha, et al.
Published: (2014) -
Moving vehicle noise classification using backpropagation algorithm
by: Norasmadi, Abdul Rahim, et al.
Published: (2011)