Keberkesanan Kaedah Pengiraan Menggunakan Teori Jari dalam Membantu Pencapaian Aritmatik Kanak-kanak berumur antara 6 - 12 Tahun
Di Malaysia, kaedah pengiraan secara Teori Jari berasaskan konsep pengiraan sempoa masih merupakan satu pendekatan bam dalam pengajaran aritmatik. Kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti perbezaan pencapaian aritmatik antara dua kumpulan rawatan dan kawalan bagi kanak-kanak berumur antara 6 hin...
Saved in:
Main Author: | Heah, Swee Ching |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English Malay |
Published: |
1997
|
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/8208/1/FEM_1997_6_A.pdf http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/8208/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Perbezaan tahap pencapaian cetakan persekitaran antara kanak-kanak berumur empat tahun dengan kanak-kanak berumur lima tahun
by: Amirul Azwan Bin Nor Azman
Published: (2022) -
Pembangunan saiz pakaian kanak-kanak berumur 6 tahun
by: Bari, Siti Balkis
Published: (2016) -
Kebolehan penulisan kanak-kanak berumur 6 hingga 9 tahun
by: Zaidon Surayah,
Published: (2015) -
Keberkesanan modul pendekatan projek menggunakan ecocampus UMS untuk pencapaian matematik awal kanak-kanak tadika
by: Alley Emison, et al.
Published: (2023) -
Inovasi terbaharu membantu kanak-kanak berkeperluan khas
by: Dzulkarnain, Ahmad Aidil Arafat
Published: (2021)