Pengurusan Kualiti : Bagaimana Islam Menilainya

Perkhidmatan atau barangan berkualiti menunjukkan ianya telah memenuhi kehendak dan kepuasan pelanggan. Mengikut amalan harian, sesuatu pengeluaran barangan atau perkhidmatan yang berkuantiti banyak tetapi tidak berkualiti merupakan pembaziran dari segi tenaga sumber manusia kerana pengulangan semul...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
Main Authors: Surena, Sabil, Zaimuariffudin Shukri, Nordin, Jamayah, Saili, Abdul Halim, Busari
格式: Conference or Workshop Item
语言:English
出版: Proceedings of HRDC organised by FCHD, UNIMAS, 2003 2003
主题:
在线阅读:http://ir.unimas.my/id/eprint/3401/1/Pengurusan%20Kualiti%20%20Bagaimana%20Islam%20Menilainya.pdf
http://ir.unimas.my/id/eprint/3401/
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!