Pengurusan Kualiti : Bagaimana Islam Menilainya
Perkhidmatan atau barangan berkualiti menunjukkan ianya telah memenuhi kehendak dan kepuasan pelanggan. Mengikut amalan harian, sesuatu pengeluaran barangan atau perkhidmatan yang berkuantiti banyak tetapi tidak berkualiti merupakan pembaziran dari segi tenaga sumber manusia kerana pengulangan semul...
Saved in:
Main Authors: | Surena, Sabil, Zaimuariffudin Shukri, Nordin, Jamayah, Saili, Abdul Halim, Busari |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
Proceedings of HRDC organised by FCHD, UNIMAS, 2003
2003
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ir.unimas.my/id/eprint/3401/1/Pengurusan%20Kualiti%20%20Bagaimana%20Islam%20Menilainya.pdf http://ir.unimas.my/id/eprint/3401/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Faktor Tekanan Guru Yang Mengajar Sains Dan Matematik Dalam Bahasa Inggeris : Satu Kajian Di Sekolah Menengah Sekitar Kuching.
by: Jamayah, Saili, et al.
Published: (2004) -
The Blessings of a Child with Learning Disabilities : An Islamic Perspective
by: Ibrahim, Nor Hasniah, et al.
Published: (2013) -
Singlehood Phenomenon : Understanding Professional Malay Muslim Women Who Have Not Married
by: Jamayah, Saili, et al.
Published: (2012) -
Strategi Menangani Tekanan Di Kalangan Pekerja : Satu Tinjaun Di Jabatan Agama Islam Sarawak
by: Jamayah, Saili, et al.
Published: (2004) -
Perubahan struktur dan fungsi rumah Melayu di Kuching, Sarawak
by: Yahya, Nurizan, et al.
Published: (1998)