Kajian keberkesanan produk Hello Kitty sehingga menjadi 'Cult Brand'
Hello Kitty merupakan sebuah jenama karakter terkenal yang berasal dari Jepun. Turczyn (2005) dalam artikel 'What Is This Thing Called Hello Kitty' menerangkan bahawa Hello Kitty adalah suci dan ringkas, ia direkabentuk untuk membuat kanak-kanak berasa gembira dan ia merupakan kejayaan ya...
Saved in:
Main Author: | Noorhaslina, binti Senin. |
---|---|
Format: | Final Year Project Report |
Language: | English |
Published: |
Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS)
2006
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ir.unimas.my/id/eprint/19910/9/Kajian%20keberkesanan%20produk%20Hello%20Kitty%20%28fulltext%29.pdf http://ir.unimas.my/id/eprint/19910/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kajian keberkesanan sistem pendaftaran tanah berkomputer
by: Shanmugam, S. Letchumanan
Published: (1997) -
Kajian keberkesanan pembungkusan Ubat Batuk Hurix's
by: Siti Nurulhafizah, bt. Baharuddin.
Published: (2007) -
Kajian keberkesanan kempen melalui media cetak dalam mempromosikan sukan extreme
by: Mohamad Amin, bin Samsudin
Published: (2004) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi keberkesanan pemberian kuasa
by: Noorhafizah, Binti Abd Samat.
Published: (2003) -
Kajian terhadap keberkesanan pengurusan fasiliti bagi bangunan pejabat di Plaza Mont'Kiara : kajian kes
by: Matharuddin, Nur Adibah
Published: (2003)