Kesahan dan Kebolehpercayaan Instrumen Pembelajaran Abad Ke21 Guru Matematik Sekolah Menengah menggunakan Model Pengukuran Rasch

Pembelajaran abad ke-21 (PAK21) merupakan antara fenomena pendidikan paling popular di Malaysia pada hari ini. Bagi menempuh era pembelajaran abad ke-21, guru matematik perlu mencari pendekatan baharu agar generasi Z mampu menghadapi cabaran Revolusi Industri ke-4 di samping teguh dengan nilai dan c...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Nor Atika A Jalil, Nyet Moi Siew
Format: Article
Language:English
English
Published: Secholian Publication 2022
Subjects:
Online Access:https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/34826/1/ABSTRAK.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/34826/2/FULLTEXT.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/34826/
https://www.msocialsciences.com/index.php/mjssh/article/view/1319
https://doi.org/10.47405/mjssh.v7i3.1319
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!