Kesahan dan Kebolehpercayaan Instrumen Pembelajaran Abad Ke21 Guru Matematik Sekolah Menengah menggunakan Model Pengukuran Rasch
Pembelajaran abad ke-21 (PAK21) merupakan antara fenomena pendidikan paling popular di Malaysia pada hari ini. Bagi menempuh era pembelajaran abad ke-21, guru matematik perlu mencari pendekatan baharu agar generasi Z mampu menghadapi cabaran Revolusi Industri ke-4 di samping teguh dengan nilai dan c...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English English |
Published: |
Secholian Publication
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/34826/1/ABSTRAK.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/34826/2/FULLTEXT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/34826/ https://www.msocialsciences.com/index.php/mjssh/article/view/1319 https://doi.org/10.47405/mjssh.v7i3.1319 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|