Strategi pemasaran digital dalam mempromosikan filem tempatan di Malaysia: Grand Brilliance / Norliyana Roslan
Adanya perkembangan dalam industri pemasaran serta terbukanya era informasi bebas menyebabkan semakin luas teknik yang digunakan dalam pemasaran. Pemasaran merupakan satu pengurusan hubungan melalui komunikasi yang efektif dan ia juga merupakan kegiatan yang penting bagi meningkatkan potensi sesebu...
Saved in:
Main Author: | Roslan, Norliyana |
---|---|
Format: | Student Project |
Language: | English |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/31302/1/PPb_NORLIYANA%20ROSLAN%20FF%20B%2018_5.pdf http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/31302/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Strategi pemasaran Astro Shaw terhadap filem Ola Bola (2016) / Mohamad Iqbal Shaari
by: Shaari, Mohamad Iqbal
Published: (2017) -
Kemasukan filem Indonesia dalam industri filem tempatan : kajian keatas teknik promosi Grand Brilliance tahun 2005 / Hartinee Hashim
Published: (2006) -
Kemasukan filem Indonesia dalam industri filem tempatan: kajian keatas teknik promosi Grand Brilliance tahun 2005 / Hartinee Hashim
by: Hashim, Hartinee
Published: (2006) -
Strategi pemasaran bagi butik Calaqisya dalam aspek persaingan, sasaran pasaran dan kepuasan pelanggan / Nur Amanina Aisya Ismail.
by: Ismail, Nur Amanina Aisya
Published: (2017) -
Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804)
by: Wan Ishak, Wan Hussain, et al.
Published: (2021)