Bagaimana pengiklanan televisyen dan suratkhabar menjadikan kanak kanak 3 hingga 12 tahun sebagai daya tarikan dalam iklan mereka / Mohd Sukri Che Hamid
Pemilihan tesis yang bertajuk "Penggunaan kanak kanak 3 hingga 12 tahun dalam periklanan televisyen dan surat khabar di Malaysia" menjadi pilihan saya kerana topik ini sungguh menarik. Tujuannya adalah untuk melihat dan mengkaji sejauh manakah penglibatan kanak kanak dalam iklan. Mengapa m...
Saved in:
Main Author: | Che Hamid, Mohd Sukri |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2000
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/14700/1/TD_MOHD%20SUKRI%20CHE%20HAMID%20AD%2000_5.pdf http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/14700/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pengaruh Pengiklanan Televisyen Terhadap Tingkah Laku Kanak-Kanak Di Kampung Pasir Putih Keningau, Sabah
by: Siti Mariam Sarji
Published: (2022) -
Islamic calligraphy in contemporary art of Malaysia / Nor Azlin Hamidon
by: Hamidon, Nor Azlin
Published: (2012) -
Signage effectivity in Soekarno-Hatta International
Airport Terminal 3 / Lalitya Talitha Pinasthika and Mohammad Rizaldi
by: Lalitya Talitha, Pinasthika, et al.
Published: (2018) -
Cinemagraph as a medium in enhancing the effectiveness of anti - smoking PSA campaigns / Fahmi Samsudin
by: Samsudin, Fahmi
Published: (2018) -
The design & development of a mascot character for SUKMA xiii Melaka 2010 / Azahar Harun … [et al.]
by: Harun, Azahar, et al.
Published: (2011)