Penilaian efikasi kendiri dan amalan pedagogi terbeza dalam pengajaran tilawah al-Quran: dapatan awal / Nurul Hamimi Awang Japilan, Norhisham Muhamad and Jahidih Saili

Pengajaran Tilawah al-Quran merupakan komponen asas dalam kurikulum Pendidikan Islam, namun masih terdapat murid yang lemah dalam penguasaan bacaan al-Quran. Kajian ini bertujuan untuk menilai tahap efikasi kendiri dan amalan pedagogi terbeza guru Pendidikan Islam dalam pengajaran Tilawah al-Quran s...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Awang Japilan, Nurul Hamimi, Muhamad, Norhisham, Saili, Jahidih
Format: Article
Language:English
Published: Universiti Teknologi MARA, Sabah 2024
Subjects:
Online Access:https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/108307/1/108307.pdf
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/108307/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!