Faktor kejayaan Pemikiran Lean dan pencapaian operasi di sektor perkhidmatan
Dalam persaingan globalisasi, sektor perkhidmatan harus memberi perhatian dalam memenuhi permintaan pengguna yang memerlukan perkhidmatan yang berkualiti dengan kos yang lebih rendah. Penggunaan amalan penambahbaikan kualiti seperti Lean mampu membaiki pengoperasian organisasi bagi mencapai matlamat...
Saved in:
Main Authors: | Roshayati Abdul Hamid,, Ida Rosnita Ismail, |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2016
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/10817/1/15333-48422-1-PB.pdf http://journalarticle.ukm.my/10817/ http://ejournal.ukm.my/pengurusan/issue/view/856 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kerjasama ATM, PDRM faktor kejayaan operasi
by: Anon
Published: (2015) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi pengekalan pengamalan 5S di sektor perkhidmatan
by: Mohamad Musa, Farra Liza
Published: (2005) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi pekerja kaunter perkhidmatan di sektor swasta
by: Sharifah Khadijah, binti Wan Ahun
Published: (2005) -
Faktor-faktor mempengaruhi persepsi pekerja terhadap pengamalan 5-S di sektor perkhidmatan
by: Norhazly, bin Nion
Published: (2005) -
Kajian faktor kejayaan dan pencapaian usahawan Muslim di Malaysia / Yazilmiwati @ Hasni Yaacob
by: Yazilmiwati @ Hasni, Yaacob
Published: (2016)