Tahap persepsi, penilaian dan kompetensi Pembelajaran Berasaskan Masalah (PBM) dan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) dalam kalangan pelajar tingkatan enam di Daerah Pontian
Tahap persepsi, penilaian dan kompetensi Pembelajaran Berasaskan Masalah (PBM) dan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) dalam kalangan pelajar tingkatan enam di Daerah Pontian by Mohd Sahrul Syukri Yahya
Saved in:
Main Author: | Mohd Sahrul Syukri Yahya |
---|---|
Format: | article |
Language: | zsm |
Published: |
Tanjong Malim
2020
|
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=7197 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=7197 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) pelajar tingkatan 4 dalam penyelesaian masalah Matematik
by: Azis, Nur Wahida
Published: (2013) -
Kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) pelajar tingkatan lima dalam penyelesaian masalah Matematik
by: Sabran, Siti Marlina
Published: (2013) -
Kefahaman dan pengetahuan guru dalam pentaksiran kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT)
by: Shammugam, Jayeswary, et al.
Published: (2014) -
Pengetahuan guru dan tahap kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) pelajar tingkatan 2 dalam topik ungkapan Algebra II
by: Ibrahim, Mohd. Ali, et al.
Published: (2014) -
Menjana kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dalam penyelesaian masalah matematik tambahan
by: Arshad, Mohamad Nizam, et al.
Published: (2014)