Kesan penggunaan prinsip imej dalam video pengajaran terhadap pencapaian pelajar dalam pembelajaran Sejarah

Kesan penggunaan prinsip imej dalam video pengajaran terhadap pencapaian pelajar dalam pembelajaran Sejarah by Mohamad Syafuan Bakhtier

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mohamad Syafuan Bakhtier
Format: thesis
Language:zsm
Published: Tanjong Malim 2019
Online Access:https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6776
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6776
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id oai:ir.upsi.edu.my:6776
record_format eprints
spelling oai:ir.upsi.edu.my:67762022-02-17 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6776 Kesan penggunaan prinsip imej dalam video pengajaran terhadap pencapaian pelajar dalam pembelajaran Sejarah Mohamad Syafuan Bakhtier Tanjong Malim 2019 thesis text zsm https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6776 closedAccess Kesan penggunaan prinsip imej dalam video pengajaran terhadap pencapaian pelajar dalam pembelajaran Sejarah by Mohamad Syafuan Bakhtier
institution Universiti Pendidikan Sultan Idris
building UPSI Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Pendidikan Sultan Idris
content_source UPSI Digital IR
url_provider https://ir.upsi.edu.my/
language zsm
description Kesan penggunaan prinsip imej dalam video pengajaran terhadap pencapaian pelajar dalam pembelajaran Sejarah by Mohamad Syafuan Bakhtier
format thesis
author Mohamad Syafuan Bakhtier
spellingShingle Mohamad Syafuan Bakhtier
Kesan penggunaan prinsip imej dalam video pengajaran terhadap pencapaian pelajar dalam pembelajaran Sejarah
author_facet Mohamad Syafuan Bakhtier
author_sort Mohamad Syafuan Bakhtier
title Kesan penggunaan prinsip imej dalam video pengajaran terhadap pencapaian pelajar dalam pembelajaran Sejarah
title_short Kesan penggunaan prinsip imej dalam video pengajaran terhadap pencapaian pelajar dalam pembelajaran Sejarah
title_full Kesan penggunaan prinsip imej dalam video pengajaran terhadap pencapaian pelajar dalam pembelajaran Sejarah
title_fullStr Kesan penggunaan prinsip imej dalam video pengajaran terhadap pencapaian pelajar dalam pembelajaran Sejarah
title_full_unstemmed Kesan penggunaan prinsip imej dalam video pengajaran terhadap pencapaian pelajar dalam pembelajaran Sejarah
title_sort kesan penggunaan prinsip imej dalam video pengajaran terhadap pencapaian pelajar dalam pembelajaran sejarah
publisher Tanjong Malim
publishDate 2019
url https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6776
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6776
_version_ 1725974343367786496
score 13.160551