Faktor-faktor yang mempengaruhi penerimaan dan penggunaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru di Malaysia

Faktor-faktor yang mempengaruhi penerimaan dan penggunaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru di Malaysia by Mohd Azli Yeop

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mohd Azli Yeop
Format: thesis
Language:zsm
Published: Tanjong Malim 2018
Subjects:
Online Access:https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5322
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5322
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id oai:ir.upsi.edu.my:5322
record_format eprints
spelling oai:ir.upsi.edu.my:53222020-10-22 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5322 Faktor-faktor yang mempengaruhi penerimaan dan penggunaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru di Malaysia Mohd Azli Yeop LB Theory and practice of education Tanjong Malim 2018 thesis text zsm https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5322 closedAccess Faktor-faktor yang mempengaruhi penerimaan dan penggunaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru di Malaysia by Mohd Azli Yeop
institution Universiti Pendidikan Sultan Idris
building UPSI Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Pendidikan Sultan Idris
content_source UPSI Digital IR
url_provider https://ir.upsi.edu.my/
language zsm
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
Mohd Azli Yeop
Faktor-faktor yang mempengaruhi penerimaan dan penggunaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru di Malaysia
description Faktor-faktor yang mempengaruhi penerimaan dan penggunaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru di Malaysia by Mohd Azli Yeop
format thesis
author Mohd Azli Yeop
author_facet Mohd Azli Yeop
author_sort Mohd Azli Yeop
title Faktor-faktor yang mempengaruhi penerimaan dan penggunaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru di Malaysia
title_short Faktor-faktor yang mempengaruhi penerimaan dan penggunaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru di Malaysia
title_full Faktor-faktor yang mempengaruhi penerimaan dan penggunaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru di Malaysia
title_fullStr Faktor-faktor yang mempengaruhi penerimaan dan penggunaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru di Malaysia
title_full_unstemmed Faktor-faktor yang mempengaruhi penerimaan dan penggunaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru di Malaysia
title_sort faktor-faktor yang mempengaruhi penerimaan dan penggunaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru di malaysia
publisher Tanjong Malim
publishDate 2018
url https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5322
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5322
_version_ 1681671880519450624
score 13.214268