Kesan interaksi pendekatan pembelajaran dan faktor jantina pelajar ke atas pencapaian subjek kimia melalui kaedah PBL via Facebook
Kesan interaksi pendekatan pembelajaran dan faktor jantina pelajar ke atas pencapaian subjek kimia melalui kaedah PBL via Facebook by Mohd Shahir Mohamed Sunar
Saved in:
Main Author: | Mohd Shahir Mohamed Sunar |
---|---|
Format: | article |
Language: | zsm |
Published: |
Universiti Pendidikan Sultan Idris
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4516 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4516 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan gaya pembelajaran VARK dan pendekatan pembelajaran pelajar ke atas pencapaian subjek kimia dan kemahiran insaniah secara kaedah pembelajaran teradun melalui media sosial
by: Mohd Shahir, Mohamed Sunar
Published: (2019) -
Keberkesanan kaedah PBL via Facebook dalam kalangan pelajar pra Universiti
by: Mohamed Sunar Mohd Shahir, Shaari Ahmad Jelani,
Published: (2017) -
Kesan interaksi model adaptasi kitaran POGIL terhadap pencapaian KBAT bagi subjek Matematik tingkatan dua
by: Naquiah Safian@Sofian
Published: (2022) -
Kesan penggunaan PBM (PBL) terhadap pencapaian dan motivasi pelajar dalam kimia tingkatan empat
by: Ismail Nor Hasimah,
Published: (2009) -
Faktor Interaksi Melalui Media Sosial Dalam Mengiklankan Produk Seni Fabriko Batik
by: Marsha Aserra, Landox Thomas.
Published: (2018)