Kesan interaksi pendekatan pembelajaran dan faktor jantina pelajar ke atas pencapaian subjek kimia melalui kaedah PBL via Facebook

Kesan interaksi pendekatan pembelajaran dan faktor jantina pelajar ke atas pencapaian subjek kimia melalui kaedah PBL via Facebook by Mohd Shahir Mohamed Sunar

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mohd Shahir Mohamed Sunar
Format: article
Language:zsm
Published: Universiti Pendidikan Sultan Idris 2018
Subjects:
Online Access:https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4516
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4516
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id oai:ir.upsi.edu.my:4516
record_format eprints
spelling oai:ir.upsi.edu.my:45162020-02-27 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4516 Kesan interaksi pendekatan pembelajaran dan faktor jantina pelajar ke atas pencapaian subjek kimia melalui kaedah PBL via Facebook Mohd Shahir Mohamed Sunar LB Theory and practice of education Universiti Pendidikan Sultan Idris 2018 article text zsm https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4516 closedAccess Kesan interaksi pendekatan pembelajaran dan faktor jantina pelajar ke atas pencapaian subjek kimia melalui kaedah PBL via Facebook by Mohd Shahir Mohamed Sunar
institution Universiti Pendidikan Sultan Idris
building UPSI Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Pendidikan Sultan Idris
content_source UPSI Digital IR
url_provider https://ir.upsi.edu.my/
language zsm
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
Mohd Shahir Mohamed Sunar
Kesan interaksi pendekatan pembelajaran dan faktor jantina pelajar ke atas pencapaian subjek kimia melalui kaedah PBL via Facebook
description Kesan interaksi pendekatan pembelajaran dan faktor jantina pelajar ke atas pencapaian subjek kimia melalui kaedah PBL via Facebook by Mohd Shahir Mohamed Sunar
format article
author Mohd Shahir Mohamed Sunar
author_facet Mohd Shahir Mohamed Sunar
author_sort Mohd Shahir Mohamed Sunar
title Kesan interaksi pendekatan pembelajaran dan faktor jantina pelajar ke atas pencapaian subjek kimia melalui kaedah PBL via Facebook
title_short Kesan interaksi pendekatan pembelajaran dan faktor jantina pelajar ke atas pencapaian subjek kimia melalui kaedah PBL via Facebook
title_full Kesan interaksi pendekatan pembelajaran dan faktor jantina pelajar ke atas pencapaian subjek kimia melalui kaedah PBL via Facebook
title_fullStr Kesan interaksi pendekatan pembelajaran dan faktor jantina pelajar ke atas pencapaian subjek kimia melalui kaedah PBL via Facebook
title_full_unstemmed Kesan interaksi pendekatan pembelajaran dan faktor jantina pelajar ke atas pencapaian subjek kimia melalui kaedah PBL via Facebook
title_sort kesan interaksi pendekatan pembelajaran dan faktor jantina pelajar ke atas pencapaian subjek kimia melalui kaedah pbl via facebook
publisher Universiti Pendidikan Sultan Idris
publishDate 2018
url https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4516
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4516
_version_ 1674805359973236736
score 13.214268