Hubungan persekitaran pengajaran dan pembelajaran konstruktivisme dengan pencapaian pendidikan seni visual di kalangan pelajar tingkatan empat di Daerah Larut Matang dan Selama
Hubungan persekitaran pengajaran dan pembelajaran konstruktivisme dengan pencapaian pendidikan seni visual di kalangan pelajar tingkatan empat di Daerah Larut Matang dan Selama by Musa Norhayati,
Saved in:
Main Author: | Musa Norhayati, |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
N/A
2005
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2887 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2887 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Analisis perbelanjaan asas bulanan penjawat awam di Daerah Larut Matang dan Selama, Negeri Perak
by: Abdul Karim Noor Al-Huda, Rambeli@Ramli Norimah, Hashim Asmawi, Hashim Emilda, Mohd Kornin Nur Hayati,
Published: (2017) -
Hubungan di antara kemahiran keusahawanan guru di daerah dengan efikasi Larut, Matang dan Selama, Perak
by: Muniandy Anandan,
Published: (2016) -
Pengaruh kecerdasan pelbagai terhadap pencapaian akademik pelajar tingkatan enam bagi subjek Pengajian Perniagaan di Larut Matang dan Selama Perak
by: Kho, Ai Peng
Published: (2021) -
Penggunaan multimedia di kalangan guru guru PPSMI di sekolah sekolah menengah daerah Larut, Matang dan Selama, Perak
by: Baharuddin Hashim
Published: (2005) -
Amalan terbaik pengajaran guru Bahasa Melayu Sekolah Rendah Daerah Larut Matang dan Selama Perak
by: Hushaini Nor Hadibah,
Published: (2016)