Hubungan persekitaran pengajaran dan pembelajaran konstruktivisme dengan pencapaian pendidikan seni visual di kalangan pelajar tingkatan empat di Daerah Larut Matang dan Selama
Hubungan persekitaran pengajaran dan pembelajaran konstruktivisme dengan pencapaian pendidikan seni visual di kalangan pelajar tingkatan empat di Daerah Larut Matang dan Selama by Musa Norhayati,
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
N/A
2005
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2887 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2887 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
oai:ir.upsi.edu.my:2887 |
---|---|
record_format |
eprints |
spelling |
oai:ir.upsi.edu.my:28872020-02-27 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2887 Hubungan persekitaran pengajaran dan pembelajaran konstruktivisme dengan pencapaian pendidikan seni visual di kalangan pelajar tingkatan empat di Daerah Larut Matang dan Selama Musa Norhayati, LB Theory and practice of education N/A 2005 thesis text zsm https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2887 closedAccess Hubungan persekitaran pengajaran dan pembelajaran konstruktivisme dengan pencapaian pendidikan seni visual di kalangan pelajar tingkatan empat di Daerah Larut Matang dan Selama by Musa Norhayati, |
institution |
Universiti Pendidikan Sultan Idris |
building |
UPSI Library |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Pendidikan Sultan Idris |
content_source |
UPSI Digital IR |
url_provider |
https://ir.upsi.edu.my/ |
language |
zsm |
topic |
LB Theory and practice of education |
spellingShingle |
LB Theory and practice of education Musa Norhayati, Hubungan persekitaran pengajaran dan pembelajaran konstruktivisme dengan pencapaian pendidikan seni visual di kalangan pelajar tingkatan empat di Daerah Larut Matang dan Selama |
description |
Hubungan persekitaran pengajaran dan pembelajaran konstruktivisme dengan pencapaian pendidikan seni visual di kalangan pelajar tingkatan empat di Daerah Larut Matang dan Selama by Musa Norhayati, |
format |
thesis |
author |
Musa Norhayati, |
author_facet |
Musa Norhayati, |
author_sort |
Musa Norhayati, |
title |
Hubungan persekitaran pengajaran dan pembelajaran konstruktivisme dengan pencapaian pendidikan seni visual di kalangan pelajar tingkatan empat di Daerah Larut Matang dan Selama |
title_short |
Hubungan persekitaran pengajaran dan pembelajaran konstruktivisme dengan pencapaian pendidikan seni visual di kalangan pelajar tingkatan empat di Daerah Larut Matang dan Selama |
title_full |
Hubungan persekitaran pengajaran dan pembelajaran konstruktivisme dengan pencapaian pendidikan seni visual di kalangan pelajar tingkatan empat di Daerah Larut Matang dan Selama |
title_fullStr |
Hubungan persekitaran pengajaran dan pembelajaran konstruktivisme dengan pencapaian pendidikan seni visual di kalangan pelajar tingkatan empat di Daerah Larut Matang dan Selama |
title_full_unstemmed |
Hubungan persekitaran pengajaran dan pembelajaran konstruktivisme dengan pencapaian pendidikan seni visual di kalangan pelajar tingkatan empat di Daerah Larut Matang dan Selama |
title_sort |
hubungan persekitaran pengajaran dan pembelajaran konstruktivisme dengan pencapaian pendidikan seni visual di kalangan pelajar tingkatan empat di daerah larut matang dan selama |
publisher |
N/A |
publishDate |
2005 |
url |
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2887 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2887 |
_version_ |
1674805243878047744 |
score |
13.222552 |