Kesan pembelajaran berasaskan projek dengan scaffolding terhadap pencapaian dan peningkatan pembelajaran ICT pelajar tingkatan 4.
Kesan pembelajaran berasaskan projek dengan scaffolding terhadap pencapaian dan peningkatan pembelajaran ICT pelajar tingkatan 4. by Salam Faridah,
Saved in:
Main Author: | Salam Faridah, |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
N/A
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1248 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1248 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan pembelajaran reflektif menerusi blog bagi tajuk teorem pitagoras ke atas pencapaian dan motivasi murid tingkatan empat
by: Mohd. Esa, Nur Lidiana Edyanti, et al.
Published: (2021) -
Gaya pembelajaran dengan pencapaian akademik pelajar di Tingkatan Empat Sekolah Menengah Teknik
by: Yahaya, Noordin, et al.
Published: (2008) -
Keberkesanan kaedah pembelajaran berbantukan komputer terhadap peningkatan penguasaan konsep Sains dalam tajuk sel untuk Sains tingkatan satu
by: Aszoura , Muhamed Salleh
Published: (2007) -
Kesan pelaksanaan pembelajaran berasaskan masalah terhadap kemahiran pemikiran kritikal, kemahiran komunikasi lisan dan pencapaian pelajar dalam mata pelajaran Pengajian Am
by: Kiplie, Amit
Published: (2014) -
Kesan Kaedah Pembelajaran Berasaskan Permainan Bukan Digital dan Aras Kognitif Soalan Terhadap Pencapaian Pelajar Tingkatan Dua dalam Transformasi Isometri
by: Shamsurya, Hamden Hamid
Published: (2022)