Kesan strategi pengajaran POE (Predict-Observe-Explain) dalam mengesan kerangka alternatif pelajar tingkatan 4 bagi topik Pergerakan Bahan Merentas Membran Plasma
Kesan strategi pengajaran POE (Predict-Observe-Explain) dalam mengesan kerangka alternatif pelajar tingkatan 4 bagi topik Pergerakan Bahan Merentas Membran Plasma by Che Haniza Che Mohd Hanafi
Saved in:
Main Author: | Che Haniza Che Mohd Hanafi |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
Tanjong Malim
2011
|
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11643 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11643 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembangunan ujian diagnostik tiga aras untuk mengenalpasti miskonsepsi dalam topik pergerakan bahan merentas membran plasma
by: Harvinder Singh Saban Singh
Published: (2019) -
Keberkesanan penggunaan strategi 'predict-observe-explain' ke atas kerangka alternatif pelajar dalam tajuk daya apung
by: Wong, Teck Kim
Published: (2009) -
Projek kamus kerangka alternatif murid sekolah
by: Md Yassin Sopia,
Published: (2003) -
Tahap kerangka alternatif di kalangan pelajar aliran sains tingkatan lima dalam tajuk daya apung
by: Wong, Teck Kim, et al.
Published: (2008) -
Mengesan kolesterol
by: Norliza Abdullah
Published: (2010)