Kesan strategi pengajaran POE (Predict-Observe-Explain) dalam mengesan kerangka alternatif pelajar tingkatan 4 bagi topik Pergerakan Bahan Merentas Membran Plasma

Kesan strategi pengajaran POE (Predict-Observe-Explain) dalam mengesan kerangka alternatif pelajar tingkatan 4 bagi topik Pergerakan Bahan Merentas Membran Plasma by Che Haniza Che Mohd Hanafi

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Che Haniza Che Mohd Hanafi
Format: thesis
Language:zsm
Published: Tanjong Malim 2011
Online Access:https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11643
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11643
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id oai:ir.upsi.edu.my:11643
record_format eprints
spelling oai:ir.upsi.edu.my:116432024-11-20 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11643 Kesan strategi pengajaran POE (Predict-Observe-Explain) dalam mengesan kerangka alternatif pelajar tingkatan 4 bagi topik Pergerakan Bahan Merentas Membran Plasma Che Haniza Che Mohd Hanafi Tanjong Malim 2011 thesis text zsm https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11643 openAccess Kesan strategi pengajaran POE (Predict-Observe-Explain) dalam mengesan kerangka alternatif pelajar tingkatan 4 bagi topik Pergerakan Bahan Merentas Membran Plasma by Che Haniza Che Mohd Hanafi
institution Universiti Pendidikan Sultan Idris
building UPSI Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Pendidikan Sultan Idris
content_source UPSI Digital IR
url_provider https://ir.upsi.edu.my/
language zsm
description Kesan strategi pengajaran POE (Predict-Observe-Explain) dalam mengesan kerangka alternatif pelajar tingkatan 4 bagi topik Pergerakan Bahan Merentas Membran Plasma by Che Haniza Che Mohd Hanafi
format thesis
author Che Haniza Che Mohd Hanafi
spellingShingle Che Haniza Che Mohd Hanafi
Kesan strategi pengajaran POE (Predict-Observe-Explain) dalam mengesan kerangka alternatif pelajar tingkatan 4 bagi topik Pergerakan Bahan Merentas Membran Plasma
author_facet Che Haniza Che Mohd Hanafi
author_sort Che Haniza Che Mohd Hanafi
title Kesan strategi pengajaran POE (Predict-Observe-Explain) dalam mengesan kerangka alternatif pelajar tingkatan 4 bagi topik Pergerakan Bahan Merentas Membran Plasma
title_short Kesan strategi pengajaran POE (Predict-Observe-Explain) dalam mengesan kerangka alternatif pelajar tingkatan 4 bagi topik Pergerakan Bahan Merentas Membran Plasma
title_full Kesan strategi pengajaran POE (Predict-Observe-Explain) dalam mengesan kerangka alternatif pelajar tingkatan 4 bagi topik Pergerakan Bahan Merentas Membran Plasma
title_fullStr Kesan strategi pengajaran POE (Predict-Observe-Explain) dalam mengesan kerangka alternatif pelajar tingkatan 4 bagi topik Pergerakan Bahan Merentas Membran Plasma
title_full_unstemmed Kesan strategi pengajaran POE (Predict-Observe-Explain) dalam mengesan kerangka alternatif pelajar tingkatan 4 bagi topik Pergerakan Bahan Merentas Membran Plasma
title_sort kesan strategi pengajaran poe (predict-observe-explain) dalam mengesan kerangka alternatif pelajar tingkatan 4 bagi topik pergerakan bahan merentas membran plasma
publisher Tanjong Malim
publishDate 2011
url https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11643
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11643
_version_ 1817844929442873344
score 13.223943