Kesan Pendekatan Pembelajaran Berasaskan Projek Berteraskan Teknologi terhadap pencapaian dan penerimaan pelajar
Kesan Pendekatan Pembelajaran Berasaskan Projek Berteraskan Teknologi terhadap pencapaian dan penerimaan pelajar by Mohd Azli Yeop
Saved in:
Main Author: | Mohd Azli Yeop |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
Tanjong Malim
2012
|
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11490 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11490 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan kaedah Pembelajaran Berasaskan Projek terhadap pencapaian dan motivasi pelajar
by: Siti Zulaiha Jerai
Published: (2022) -
Kesan pembelajaran menggunakan realiti berperantara menerusi pendekatan pembelajaran berasaskan permainan terhadap pencapaian pelajar
by: Ong, Ace Hong Ong Long, et al.
Published: (2021) -
Kesan pembelajaran menggunakan realiti berperantara menerusi pendekatan pembelajaran berasaskan permainan terhadap pencapaian pelajar
by: Ong, Ace Hong, et al.
Published: (2021) -
Kesan pembelajaran berasaskan projek dengan scaffolding terhadap pencapaian dan peningkatan pembelajaran ICT pelajar tingkatan 4.
by: Salam Faridah,
Published: (2015) -
Penerimaan pelajar kursus bahasa Arab di Universiti Malaysia Kelantan terhadap pembelajaran teradun berteraskan Model Penerimaan Teknologi (TAM)
by: Mohammad Taufiq Abdul Ghani
Published: (2019)