Pendekatan pembelajaran berteraskan visualisasi bagi lukisan kejuruteraan dalam topik pandangan tambahan berasaskan kognitif visual

Kajian ini bertujuan untuk menghasilkan satu pendekatan pembelajaran yang berteraskan visualisasi (VAL) dalam mempelajari Lukisan Kejuruteraan (LK) bagi topik Lukisan Pandangan Tambahan (LPT). Kajian merangkumi Kajian Awal untuk mengenal pasti tahap kesukaran pelajar dalam topik LK dan seterusnya ti...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lee, Ming Foong
Format: Thesis
Language:English
Published: 2008
Subjects:
Online Access:http://eprints.utm.my/id/eprint/18735/1/LeeMingFoongPFP2008.pdf
http://eprints.utm.my/id/eprint/18735/
http://dms.library.utm.my:8080/vital/access/manager/Repository/vital:74177?queryType=vitalDismax&query=+Pendekatan+pembelajaran+berteraskan+visualisasi+bagi+lukisan+kejuruteraan+dalam+topik+pandangan+tambahan+berasaskan+kognitif+visual+&public=true
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!