Kesan penggunaan pendekatan pembelajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian, kemahiran proses sains dan motivasi pelajar dalam pengajaran dan pembelajaran biologi
Kesan penggunaan pendekatan pembelajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian, kemahiran proses sains dan motivasi pelajar dalam pengajaran dan pembelajaran biologi by Suzilawati Shamsuddin
Saved in:
Main Author: | Suzilawati Shamsuddin |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
Tanjong Malim
2007
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11350 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11350 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan Pendekatan Pengajaran Berasaskan Otak terhadap motivasi pembelajaran Sains
by: Fazil Fazrin, Saleh Salmiza,
Published: (2016) -
Kesan penggunaan pembelajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian Biologi dalam kalangan pelajar Tingkatan 4
by: Shamsuddin Suzilawati, Ong Eng Tek, Desa Shakinaz,
Published: (2012) -
Kemahiran berfikir kritikal dan motivasi terhadap pembelajaran sains melalui pembelajaran berasaskan masalah
by: Siew Nyet Moi @ Sopiah Abdullah, et al.
Published: (2018) -
Kesan kaedah Pembelajaran Berasaskan Projek terhadap pencapaian dan motivasi pelajar
by: Siti Zulaiha Jerai
Published: (2022) -
Kesan pendekatan naratif dan komunikatif terhadap motivasi belajar, keterlibatan dalam pembelajaran dan pencapaian kemahiran mengarang
by: Jusoh, Zuraini
Published: (2014)