Aplikasi pendekatan konstruktivisme dalam reka bentuk pengajaran berasaskan komputer : pengaruhnya terhadap pencapaian dan motivasi pelajar
Aplikasi pendekatan konstruktivisme dalam reka bentuk pengajaran berasaskan komputer : pengaruhnya terhadap pencapaian dan motivasi pelajar by Hairiah Munip
Saved in:
Main Author: | Hairiah Munip |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
Tanjong Malim
2007
|
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11344 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11344 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan Pengajaran Berasaskan Isu Sosiosaintifik (Pbiss) Ke Atas Kemahiran Pemikiran Kritis, Kesedaran Metakognisi Dan Penaakulan Sosiosaintifik Guru Pelatih Sains
by: Munip, Hairiah
Published: (2019) -
Kesan Pengajaran Berasaskan Isu Sosiosaintifik (Pbiss) Ke Atas Kemahiran Pemikiran Kritis, Kesedaran Metakognisi Dan Penaakulan Sosiosaintifik Guru Pelatih Sains
by: Munip, Hairiah
Published: (2019) -
Pembangunan modul ICTL berasaskan pendekatan pengajaran langsung dan teori konstruktivisme untuk pelajar orang asli
by: Nurul Nisha Muhammad
Published: (2012) -
Kesan Pendekatan Pengajaran Berasaskan Otak terhadap motivasi pembelajaran Sains
by: Fazil Fazrin, Saleh Salmiza,
Published: (2016) -
Aplikasi Reka Bentuk Berbantukan Komputer (Cad)
Dalam Reka Bentuk Dalaman Ruang Pejabat Pada Era
It Di Malaysia
by: Abd Rahman, Mohd Faisal
Published: (2005)