Tahap kesedaran, kesediaan dan penggunaan Realiti Berperantara (Augmented Reality) dalam pembelajaran guru pelatih Biologi Universiti Pendidikan Sultan Idris
Tahap kesedaran, kesediaan dan penggunaan Realiti Berperantara (Augmented Reality) dalam pembelajaran guru pelatih Biologi Universiti Pendidikan Sultan Idris by Mashitah Mazlan
Saved in:
Main Author: | Mashitah Mazlan |
---|---|
Format: | final_year_project |
Language: | zsm |
Published: |
Tanjong Malim
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11286 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11286 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Tinjauan tahap pengetahuan dan kesediaan guru pelatih Biologi Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) terhadap gamifikasi dalam proses pengajaran dan pembelajaran subjek Biologi
by: Nurul Aini Farhanah Ab Rizal
Published: (2024) -
Tinjauan tentang tahap pengetahuan dan kesediaan terhadap perubahan iklim dalam kalangan guru pelatih Sains dan Biologi Universiti Pendidikan Sultan Idris
by: Mohamad Norasrey Rashidi
Published: (2024) -
Kesan perisian realiti berperantara berasaskan pendekatan inkuiri dalam pembelajaran sains
by: Phon, Danakorn Nincarean Eh
Published: (2017) -
Pengajaran masa depan menggunakan teknologi augmented reality dalam pendidikan Bahasa Melayu: tahap kesedaran guru
by: Norabeerah Saforrudin,, et al.
Published: (2012) -
Kesan pembelajaran menggunakan realiti berperantara menerusi pendekatan pembelajaran berasaskan permainan terhadap pencapaian pelajar
by: Ong, Ace Hong Ong Long, et al.
Published: (2021)