Kesan penggunaan modul pengajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian dan motivasi pelajar bagi tajuk pengaratan kimia tingkatan lima
Kesan penggunaan modul pengajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian dan motivasi pelajar bagi tajuk pengaratan kimia tingkatan lima by Awang Zikri,
Saved in:
Main Author: | Awang Zikri, |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
N/A
2009
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1107 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1107 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan penggunaan PBM (PBL) terhadap pencapaian dan motivasi pelajar dalam kimia tingkatan empat
by: Ismail Nor Hasimah,
Published: (2009) -
Kesan penggunaan pembelajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian Biologi dalam kalangan pelajar Tingkatan 4
by: Shamsuddin Suzilawati, Ong Eng Tek, Desa Shakinaz,
Published: (2012) -
Kesan penggunaan pendekatan pembelajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian, kemahiran proses sains dan motivasi pelajar dalam pengajaran dan pembelajaran biologi
by: Suzilawati Shamsuddin
Published: (2007) -
Kesan pembelajaran reflektif menerusi blog bagi tajuk teorem pitagoras ke atas pencapaian dan motivasi murid tingkatan empat
by: Mohd. Esa, Nur Lidiana Edyanti, et al.
Published: (2021) -
Modul pengajaran Q-Redoks berasaskan model 5E bagi topik pengaratan dalam unsur redoks
by: Mohd. Hairon, Syafiqah, et al.
Published: (2014)