Kesan penggunaan modul pengajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian dan motivasi pelajar bagi tajuk pengaratan kimia tingkatan lima

Kesan penggunaan modul pengajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian dan motivasi pelajar bagi tajuk pengaratan kimia tingkatan lima by Awang Zikri,

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Awang Zikri,
Format: thesis
Language:zsm
Published: N/A 2009
Subjects:
Online Access:https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1107
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1107
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id oai:ir.upsi.edu.my:1107
record_format eprints
spelling oai:ir.upsi.edu.my:11072020-02-27 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1107 Kesan penggunaan modul pengajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian dan motivasi pelajar bagi tajuk pengaratan kimia tingkatan lima Awang Zikri, LB Theory and practice of education N/A 2009 thesis text zsm https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1107 closedAccess Kesan penggunaan modul pengajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian dan motivasi pelajar bagi tajuk pengaratan kimia tingkatan lima by Awang Zikri,
institution Universiti Pendidikan Sultan Idris
building UPSI Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Pendidikan Sultan Idris
content_source UPSI Digital IR
url_provider https://ir.upsi.edu.my/
language zsm
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
Awang Zikri,
Kesan penggunaan modul pengajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian dan motivasi pelajar bagi tajuk pengaratan kimia tingkatan lima
description Kesan penggunaan modul pengajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian dan motivasi pelajar bagi tajuk pengaratan kimia tingkatan lima by Awang Zikri,
format thesis
author Awang Zikri,
author_facet Awang Zikri,
author_sort Awang Zikri,
title Kesan penggunaan modul pengajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian dan motivasi pelajar bagi tajuk pengaratan kimia tingkatan lima
title_short Kesan penggunaan modul pengajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian dan motivasi pelajar bagi tajuk pengaratan kimia tingkatan lima
title_full Kesan penggunaan modul pengajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian dan motivasi pelajar bagi tajuk pengaratan kimia tingkatan lima
title_fullStr Kesan penggunaan modul pengajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian dan motivasi pelajar bagi tajuk pengaratan kimia tingkatan lima
title_full_unstemmed Kesan penggunaan modul pengajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian dan motivasi pelajar bagi tajuk pengaratan kimia tingkatan lima
title_sort kesan penggunaan modul pengajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian dan motivasi pelajar bagi tajuk pengaratan kimia tingkatan lima
publisher N/A
publishDate 2009
url https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1107
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1107
_version_ 1674805082630127616
score 13.214268