Pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat

Pengurusan pemasaran strategik menggariskan program pemasaran berasaskan pelanggan untuk membantu anda mengenal pasti pelanggan sasaran anda dan meletakkan produk atau perkhidmatan anda pada kedudukan yang sesuai mengikut keperluan pelanggan.Buku ini menjelaskan dengan mudah cara menggunakan kaedah...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Perry, Mark E.
Format: Book
Published: Universiti Utara Malaysia 2009
Subjects:
Online Access:http://repo.uum.edu.my/6259/
http://lintas.uum.edu.my:8080/elmu/index.jsp?module=webopac-l&action=fullDisplayRetriever.jsp&szMaterialNo=0000331736
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.uum.repo.6259
record_format eprints
spelling my.uum.repo.62592016-04-25T08:22:42Z http://repo.uum.edu.my/6259/ Pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat Perry, Mark E. HF Commerce Pengurusan pemasaran strategik menggariskan program pemasaran berasaskan pelanggan untuk membantu anda mengenal pasti pelanggan sasaran anda dan meletakkan produk atau perkhidmatan anda pada kedudukan yang sesuai mengikut keperluan pelanggan.Buku ini menjelaskan dengan mudah cara menggunakan kaedah yang disyorkan dan mengapa ia boleh digunakan dengan jayanya selain mengemukakan teknik yang digunakan oleh syarikat lain yang berjaya.Melalui buku ini anda dapat menentukan: Apakah yang menjadikan syarikat, produk atau perkhidmatan anda istimewa dan baik untuk pelanggan atau bakal pelanggan anda.Apakah kedudukan yang perlu dimantapkan untuk mewujudkan persaingan.Apakah strategi untuk mengukuh dan mempertahankan kedudukan itu. Universiti Utara Malaysia 2009 Book PeerReviewed Perry, Mark E. (2009) Pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat. Universiti Utara Malaysia, Sintok. ISBN 9830681505 http://lintas.uum.edu.my:8080/elmu/index.jsp?module=webopac-l&action=fullDisplayRetriever.jsp&szMaterialNo=0000331736
institution Universiti Utara Malaysia
building UUM Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Utara Malaysia
content_source UUM Institutionali Repository
url_provider http://repo.uum.edu.my/
topic HF Commerce
spellingShingle HF Commerce
Perry, Mark E.
Pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat
description Pengurusan pemasaran strategik menggariskan program pemasaran berasaskan pelanggan untuk membantu anda mengenal pasti pelanggan sasaran anda dan meletakkan produk atau perkhidmatan anda pada kedudukan yang sesuai mengikut keperluan pelanggan.Buku ini menjelaskan dengan mudah cara menggunakan kaedah yang disyorkan dan mengapa ia boleh digunakan dengan jayanya selain mengemukakan teknik yang digunakan oleh syarikat lain yang berjaya.Melalui buku ini anda dapat menentukan: Apakah yang menjadikan syarikat, produk atau perkhidmatan anda istimewa dan baik untuk pelanggan atau bakal pelanggan anda.Apakah kedudukan yang perlu dimantapkan untuk mewujudkan persaingan.Apakah strategi untuk mengukuh dan mempertahankan kedudukan itu.
format Book
author Perry, Mark E.
author_facet Perry, Mark E.
author_sort Perry, Mark E.
title Pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat
title_short Pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat
title_full Pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat
title_fullStr Pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat
title_full_unstemmed Pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat
title_sort pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat
publisher Universiti Utara Malaysia
publishDate 2009
url http://repo.uum.edu.my/6259/
http://lintas.uum.edu.my:8080/elmu/index.jsp?module=webopac-l&action=fullDisplayRetriever.jsp&szMaterialNo=0000331736
_version_ 1644279235610673152
score 13.211869