Pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat
Pengurusan pemasaran strategik menggariskan program pemasaran berasaskan pelanggan untuk membantu anda mengenal pasti pelanggan sasaran anda dan meletakkan produk atau perkhidmatan anda pada kedudukan yang sesuai mengikut keperluan pelanggan.Buku ini menjelaskan dengan mudah cara menggunakan kaedah...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Book |
Published: |
Universiti Utara Malaysia
2009
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repo.uum.edu.my/6259/ http://lintas.uum.edu.my:8080/elmu/index.jsp?module=webopac-l&action=fullDisplayRetriever.jsp&szMaterialNo=0000331736 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my.uum.repo.6259 |
---|---|
record_format |
eprints |
spelling |
my.uum.repo.62592016-04-25T08:22:42Z http://repo.uum.edu.my/6259/ Pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat Perry, Mark E. HF Commerce Pengurusan pemasaran strategik menggariskan program pemasaran berasaskan pelanggan untuk membantu anda mengenal pasti pelanggan sasaran anda dan meletakkan produk atau perkhidmatan anda pada kedudukan yang sesuai mengikut keperluan pelanggan.Buku ini menjelaskan dengan mudah cara menggunakan kaedah yang disyorkan dan mengapa ia boleh digunakan dengan jayanya selain mengemukakan teknik yang digunakan oleh syarikat lain yang berjaya.Melalui buku ini anda dapat menentukan: Apakah yang menjadikan syarikat, produk atau perkhidmatan anda istimewa dan baik untuk pelanggan atau bakal pelanggan anda.Apakah kedudukan yang perlu dimantapkan untuk mewujudkan persaingan.Apakah strategi untuk mengukuh dan mempertahankan kedudukan itu. Universiti Utara Malaysia 2009 Book PeerReviewed Perry, Mark E. (2009) Pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat. Universiti Utara Malaysia, Sintok. ISBN 9830681505 http://lintas.uum.edu.my:8080/elmu/index.jsp?module=webopac-l&action=fullDisplayRetriever.jsp&szMaterialNo=0000331736 |
institution |
Universiti Utara Malaysia |
building |
UUM Library |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Utara Malaysia |
content_source |
UUM Institutionali Repository |
url_provider |
http://repo.uum.edu.my/ |
topic |
HF Commerce |
spellingShingle |
HF Commerce Perry, Mark E. Pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat |
description |
Pengurusan pemasaran strategik menggariskan program pemasaran berasaskan pelanggan untuk membantu anda mengenal pasti pelanggan sasaran anda dan meletakkan produk atau perkhidmatan anda pada kedudukan yang sesuai mengikut keperluan pelanggan.Buku ini menjelaskan dengan mudah cara menggunakan kaedah yang disyorkan dan mengapa ia boleh digunakan dengan jayanya selain mengemukakan teknik yang digunakan oleh syarikat lain yang berjaya.Melalui buku ini anda dapat menentukan: Apakah yang menjadikan syarikat, produk atau perkhidmatan anda istimewa dan baik untuk pelanggan atau bakal pelanggan anda.Apakah kedudukan yang perlu dimantapkan untuk mewujudkan persaingan.Apakah strategi untuk mengukuh dan mempertahankan kedudukan itu. |
format |
Book |
author |
Perry, Mark E. |
author_facet |
Perry, Mark E. |
author_sort |
Perry, Mark E. |
title |
Pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat |
title_short |
Pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat |
title_full |
Pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat |
title_fullStr |
Pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat |
title_full_unstemmed |
Pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat |
title_sort |
pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat |
publisher |
Universiti Utara Malaysia |
publishDate |
2009 |
url |
http://repo.uum.edu.my/6259/ http://lintas.uum.edu.my:8080/elmu/index.jsp?module=webopac-l&action=fullDisplayRetriever.jsp&szMaterialNo=0000331736 |
_version_ |
1644279235610673152 |
score |
13.211869 |