Pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat

Pengurusan pemasaran strategik menggariskan program pemasaran berasaskan pelanggan untuk membantu anda mengenal pasti pelanggan sasaran anda dan meletakkan produk atau perkhidmatan anda pada kedudukan yang sesuai mengikut keperluan pelanggan.Buku ini menjelaskan dengan mudah cara menggunakan kaedah...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Perry, Mark E.
Format: Book
Published: Universiti Utara Malaysia 2009
Subjects:
Online Access:http://repo.uum.edu.my/6259/
http://lintas.uum.edu.my:8080/elmu/index.jsp?module=webopac-l&action=fullDisplayRetriever.jsp&szMaterialNo=0000331736
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Pengurusan pemasaran strategik menggariskan program pemasaran berasaskan pelanggan untuk membantu anda mengenal pasti pelanggan sasaran anda dan meletakkan produk atau perkhidmatan anda pada kedudukan yang sesuai mengikut keperluan pelanggan.Buku ini menjelaskan dengan mudah cara menggunakan kaedah yang disyorkan dan mengapa ia boleh digunakan dengan jayanya selain mengemukakan teknik yang digunakan oleh syarikat lain yang berjaya.Melalui buku ini anda dapat menentukan: Apakah yang menjadikan syarikat, produk atau perkhidmatan anda istimewa dan baik untuk pelanggan atau bakal pelanggan anda.Apakah kedudukan yang perlu dimantapkan untuk mewujudkan persaingan.Apakah strategi untuk mengukuh dan mempertahankan kedudukan itu.