Penilaian pengajaran berasaskan web: Satu kajian kes di SMK Seri Mahawangsa
Pengajaran Berasaskan Web dibangunkan untuk membantu pengajaran guru dalam meningkatkan pemahaman pelajar dalam mata pelajaran ICT Literacy.Dengan adanya laman web, para pelajar bukan sahaja boleh mendapatkan maklumat yang diperlukan malah ia juga boleh dijadikan sebagai bahan rujukan yang fleksibel...
Saved in:
Main Authors: | Saad, Norazlinda, Sankaran, Surendran |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repo.uum.edu.my/17122/1/9i.pdf http://repo.uum.edu.my/17122/ http://ncsc.uum.edu.my/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pengurusan Pembelajaran Berasaskan Blended Learning Dalam Kalan Gan Pelajar Sarjana Pendidikan (S/O 14608)
by: Saad, Norazlinda, et al.
Published: (2021) -
Pembelajaran Mod Teradun Berasaskan Modul Interactive Lecture dalam Kalangan Pelajar
by: Sankaran, Surendran, et al.
Published: (2019) -
Penilaian Program Ijazah Sarjana Muda Pendidikan (ISMP) Universiti Utara Malaysia
by: Sankaran, Surendran, et al.
Published: (2015) -
Hubungan antara pengetahuan dengan penggunaan web 2.0 tools dalam kalangan pensyarah universiti
by: Saad, Norazlinda, et al.
Published: (2014) -
Modul T3p Pembangunan Profesionalisme Guru Berasaskan Pembelajaran Sepanjang Hayat: Model Penambahbaikan Kualiti Kaizen Sebagai Asas (S/O 13131)
by: Saad, Norazlinda, et al.