Kajian persepsi pelajar terhadap perkhidmatan yang ditawarkan di UUM

Adalah menjadi cabaran kepada pihak berkepentingan di Universiti untuk menawarkan servis yang terbaik kepada warganya, khususnya pelajar.Bagaimanapun, kajian komprehensif tentang kualiti perkhidmatan di Universiti di Malaysia masih belum memuaskan. Justeru, kajian ini dilaksanakan menggunakan pendek...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Aziz, Nazrina, Yatim, Bidin, Ismail, Suzilah, Yusof, Norhafezah, Awang Hashim, Rosna, Khadri, Norhana Shaibatul
Format: Monograph
Language:English
Published: Universiti Utara Malaysia 2012
Subjects:
Online Access:http://repo.uum.edu.my/14395/1/Kaj.pdf
http://repo.uum.edu.my/14395/
http://lintas.uum.edu.my:8080/elmu/index.jsp?module=webopac-l&action=fullDisplayRetriever.jsp&szMaterialNo=0000790710
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!