Faktor pendifusian rogers terhadap tahap penerimaan perisian kursus dalam kalangan guru sains di Sekolah Menengah Kebangsaan harian
The purpose of this study is to identify the relationship between diffusion factors and the level of interactive multimedia courseware acceptance.A survey was used in this study to answer the research questions.The population of the study is teachers who teach Science in secondary schools (SMK Haria...
保存先:
主要な著者: | Sankaran, Surendran, Saad, Norazlinda |
---|---|
フォーマット: | Monograph |
言語: | English |
出版事項: |
Universiti Utara Malaysia
2014
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | http://repo.uum.edu.my/12766/1/S.pdf http://repo.uum.edu.my/12766/ |
タグ: |
タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
類似資料
-
Perspektif persekitaran Rogers dengan penerimaan teknologi dan umur sebagai moderator
著者:: Sankaran, Surendran, 等
出版事項: (2014) -
Galakan pengetua dalam membuat keputusan dengan komitment guru di sekolah menengah kebangsaan berpencapaian rendah
著者:: Saad, Norazlinda, 等
出版事項: (2016) -
Penglibatan, sikap dan galakan pengetua dalam membuat keputusan terhadap komitmen guru di sekolah menengah kebangsaan
著者:: Saad, Norazlinda, 等
出版事項: (2014) -
Penerimaan teknologi: peranan lokasi sekolah sebagai moderator
著者:: Sankaran, Surendran, 等
出版事項: (2014) -
Kepimpinan instruksional dan gaya komunikasi pengetua dengan komitmen guru sekolah menengah kebangsaan (SMK) harian di negeri Kedah
著者:: Othman, Faridah, 等
出版事項: (2017)