Kajian tentang ketidakpuasan hati pelanggan terhadap kerja-kerja penyelenggaraan

Penyelenggaraan bangunan adalah merupakan aspek yang sangat penting dalam sesebuah organisasi, seperti yang sedia maklum ianya mempunyai pelbagai prospek dalam menjalani penyelenggaraan bangunan.Pelbagai cara yang dilakukan oleh pihak kontraktor untuk memenuhi kehendak pelanggan.Walaupun...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Mohamad Yasin, Ezmalissa, Shaadun, Nor Syaidatul Amira, Eh Sai, Suvie a/p, Mohd Nawi, Mohd Nasrun
Format: Conference or Workshop Item
Language:English
Published: 2013
Subjects:
Online Access:http://repo.uum.edu.my/11655/1/p237.pdf
http://repo.uum.edu.my/11655/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.uum.repo.11655
record_format eprints
spelling my.uum.repo.116552014-08-18T00:55:51Z http://repo.uum.edu.my/11655/ Kajian tentang ketidakpuasan hati pelanggan terhadap kerja-kerja penyelenggaraan Mohamad Yasin, Ezmalissa Shaadun, Nor Syaidatul Amira Eh Sai, Suvie a/p Mohd Nawi, Mohd Nasrun TH Building construction Penyelenggaraan bangunan adalah merupakan aspek yang sangat penting dalam sesebuah organisasi, seperti yang sedia maklum ianya mempunyai pelbagai prospek dalam menjalani penyelenggaraan bangunan.Pelbagai cara yang dilakukan oleh pihak kontraktor untuk memenuhi kehendak pelanggan.Walaupun pihak kontraktor berusaha semaksimum mungkin untuk memenuhi kehendak pelanggan namun terdapat segelintir pelanggan yang masih tidak puas hati hasil dari penyelenggaraan yang disediakan. Ketidakpuasan hati pelanggan akan memberikan sedikit impak kepada organisasi.Dengan ini, pelanggan akan mengambil keputusan untuk berpindah kepada organisasi lain.Disebabkan masalah ini, kajian telah dijalankan untuk mengenalpasti tahap ketidakpuasan hati pelanggan.Dengan ini, pelbagai kaedah dan cara untuk meningkatkan tahap ketidakpuasan hati pelanggan dapat diketahui. 2013-05-14 Conference or Workshop Item PeerReviewed application/pdf en http://repo.uum.edu.my/11655/1/p237.pdf Mohamad Yasin, Ezmalissa and Shaadun, Nor Syaidatul Amira and Eh Sai, Suvie a/p and Mohd Nawi, Mohd Nasrun (2013) Kajian tentang ketidakpuasan hati pelanggan terhadap kerja-kerja penyelenggaraan. In: Simposium Pengurusan Teknologi, Operasi & Logistik (SIPTIK IV), 14-16 Mei 2013, Foyer Perpustakaan Sultanah Bahiyah UUM.
institution Universiti Utara Malaysia
building UUM Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Utara Malaysia
content_source UUM Institutionali Repository
url_provider http://repo.uum.edu.my/
language English
topic TH Building construction
spellingShingle TH Building construction
Mohamad Yasin, Ezmalissa
Shaadun, Nor Syaidatul Amira
Eh Sai, Suvie a/p
Mohd Nawi, Mohd Nasrun
Kajian tentang ketidakpuasan hati pelanggan terhadap kerja-kerja penyelenggaraan
description Penyelenggaraan bangunan adalah merupakan aspek yang sangat penting dalam sesebuah organisasi, seperti yang sedia maklum ianya mempunyai pelbagai prospek dalam menjalani penyelenggaraan bangunan.Pelbagai cara yang dilakukan oleh pihak kontraktor untuk memenuhi kehendak pelanggan.Walaupun pihak kontraktor berusaha semaksimum mungkin untuk memenuhi kehendak pelanggan namun terdapat segelintir pelanggan yang masih tidak puas hati hasil dari penyelenggaraan yang disediakan. Ketidakpuasan hati pelanggan akan memberikan sedikit impak kepada organisasi.Dengan ini, pelanggan akan mengambil keputusan untuk berpindah kepada organisasi lain.Disebabkan masalah ini, kajian telah dijalankan untuk mengenalpasti tahap ketidakpuasan hati pelanggan.Dengan ini, pelbagai kaedah dan cara untuk meningkatkan tahap ketidakpuasan hati pelanggan dapat diketahui.
format Conference or Workshop Item
author Mohamad Yasin, Ezmalissa
Shaadun, Nor Syaidatul Amira
Eh Sai, Suvie a/p
Mohd Nawi, Mohd Nasrun
author_facet Mohamad Yasin, Ezmalissa
Shaadun, Nor Syaidatul Amira
Eh Sai, Suvie a/p
Mohd Nawi, Mohd Nasrun
author_sort Mohamad Yasin, Ezmalissa
title Kajian tentang ketidakpuasan hati pelanggan terhadap kerja-kerja penyelenggaraan
title_short Kajian tentang ketidakpuasan hati pelanggan terhadap kerja-kerja penyelenggaraan
title_full Kajian tentang ketidakpuasan hati pelanggan terhadap kerja-kerja penyelenggaraan
title_fullStr Kajian tentang ketidakpuasan hati pelanggan terhadap kerja-kerja penyelenggaraan
title_full_unstemmed Kajian tentang ketidakpuasan hati pelanggan terhadap kerja-kerja penyelenggaraan
title_sort kajian tentang ketidakpuasan hati pelanggan terhadap kerja-kerja penyelenggaraan
publishDate 2013
url http://repo.uum.edu.my/11655/1/p237.pdf
http://repo.uum.edu.my/11655/
_version_ 1644280700229124096
score 13.160551