Hubungan antara gaya pembelajaran dengan pencapaian akademik pelajar: Kajian ke atas pelajar tingkatan empat
The aim of this study is to identify the relationship between learning style and academic achievement of a group of students. Two instruments, the adapted Learning Style Inventory (Dunn, Dunn and Price, 1978) and Perceptual Learning Style Preference Survey (Reid, 1984) were administered to a simple...
Saved in:
Main Author: | Zainab, Yaman |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English |
Published: |
2008
|
Subjects: | |
Online Access: | http://etd.uum.edu.my/4815/1/s86090.pdf http://etd.uum.edu.my/4815/2/s86090_abstract.pdf http://etd.uum.edu.my/4815/ http://lintas.uum.edu.my:8080/elmu/index.jsp?module=webopac-l&action=fullDisplayRetriever.jsp&szMaterialNo=0000804201 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Hubungan antara gaya pembelajaran dengan pencapaian akademik pelajar
by: Yahaya, Azizi, et al.
Published: (2002) -
Hubungan Di Antara Gaya Pembelajaran Dengan Pencapaian Akademik Pelajar
by: Yahaya, Azizi, et al.
Published: (2010) -
Hubungan antara gaya pembelajaran dan penaakulan saintifik dengan pencapaian dalam fizik pelajar tingkatan empat
by: Jumarni Jusuf
Published: (2014) -
Hubungan Antara Kerja Rumah Dengan Pencapaian Akademik Dalam Pelajar Tingkatan Empat
by: Yeo, Kee Jiar, et al.
Published: (2010) -
Gaya pembelajaran dengan pencapaian akademik pelajar di Tingkatan Empat Sekolah Menengah Teknik
by: Yahaya, Noordin, et al.
Published: (2008)