Strategi penyelesaian masalah matematik bukan rutin merentas kepelbagaian kecerdasan
Kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti pola strategi penyelesaian masalah matematik bukan rutin merentas kepelbagaian kecerdasan dalam kalangan pelajar Tingkatan 4 di lima buah sekolah di Daerah Kulim Bandar Baharu, Kedah. Seramai 192 orang pelajar telah dipilih sebagai responden kajian. Soal seli...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Article |
Published: |
Fakulti Pendidikan, UTM
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/84474/ https://www.researchgate.net/profile/Abdul_Abdullah10/publication/316385732_Strategi_Penyelesaian_Masalah_Matematik_Bukan_Rutin_Merentas_Kepelbagaian_Kecerdasan/links/58fc2c92a6fdccde98951102/Strategi-Penyelesaian-Masalah-Matematik-Bukan-Rutin-Merentas-Ke |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Internet
http://eprints.utm.my/id/eprint/84474/https://www.researchgate.net/profile/Abdul_Abdullah10/publication/316385732_Strategi_Penyelesaian_Masalah_Matematik_Bukan_Rutin_Merentas_Kepelbagaian_Kecerdasan/links/58fc2c92a6fdccde98951102/Strategi-Penyelesaian-Masalah-Matematik-Bukan-Rutin-Merentas-Ke