Kerangka konsep kemahiran proses sains asas prasekolah menerusi apps berdasarkan strategi pembelajaran kolaboratif dalam persekitaran autentik
Sempadan dan halangan yang wujud bagi setiap pelajar untuk mendalami maklumat yang disampaikan oleh guru adalah bergantung kepada strategi pengajaran yang diguna pakai serta peruntukan atau pengagihan sesuatu maklumat untuk disampaikan di dalam sesuatu masa. Setiap guru perlu peka terhadap persekita...
Saved in:
Main Authors: | Mohd. Yunos, Mohd. Amerul Akmal, Atan, Noor Azean, Abu Samah, Norazrena |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/61570/1/NoorAzeanAtan2014_KerangkaKonsepKemahiranProsesSainsAsasPrasekolah.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/61570/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kerangka konsep kemahiran proses sains asas prasekolah menerusi apps berdasarkan strategi pembelajaran kolaboratif dalam persekitaran autentik
by: Mohd. Yunos, Mohd. Amerul Akmal, et al.
Published: (2014) -
Strategi pembelajaran kolaboratif dalam persekitaran autentik bagi pembentukan kemahiran proses sains asas prasekolah menerusi teknologi Apps
by: Mohd Yunos, Mohd Amerul Akmal, et al.
Published: (2014) -
Kerangka konsep pembentukan kemahiran reka bentuk pelajar bermasalah pembelajaran spesifik menerusi pembelajaran aktif dalam persekitaran autentik
by: Mohd. Zahirruddin, Nurul Athirah, et al.
Published: (2014) -
Pembentukan kemahiran insaniah pelajar menerusi pembelajaran teradun dalam persekitaran e-autentik bervisual
by: Ghani, Muhammad Syahir, et al.
Published: (2014) -
Kerangka konsep pembelajaran teradun dalam persekitaran visual-autentik bagi menyokong kemahiran insaniah pelajar
by: Ghani, Muhammad Syahir, et al.
Published: (2014)