Adakah prestasi sekolah menjadi penyumbang utama pengajaran efektif?
This quantitative study was conducted to identify the contributions of teachers' background (school performing, teacher experiences and professional development attendance) towards effective teaching practices in Johor. Teacher as the very important input in the effective teaching process. The...
Saved in:
Main Authors: | Hamdan, Abdul Rahim, Chia, Lai Lai |
---|---|
格式: | Article |
出版: |
Penerbit UTM Press
2014
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.utm.my/id/eprint/59598/ https://sainshumanika.utm.my/index.php/sainshumanika/article/view/374 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Faktor penyumbang terhadap pencapaian akademik pelajar-pelajar sekolah menengah
由: Wan Muhammad Saidi Jaafar
出版: (2018) -
Hubungan kaedah pengajaran efektif guru dengan minat belajar pelajar kelas pemulihan khas
由: Emran Madrus
出版: (2009) -
Persepsi guru besar terhadap pengurusan kerja rumah yang efektif dalam meningkatkan prestasi murid-murid
由: Pandu Rengan Chinnakannu,
出版: (2013) -
Amalan pengajaran efektif dalam kalangan guru sekolah menengah di negeri Johor
由: Chia, Lai Lai
出版: (2015) -
The relationship between teachers’ factors and effective teaching
由: Hamdan, Abdul Rahim, et al.
出版: (2015)