Penilaian Kualiti Servis Sistem Maklumat Menggunakan Teknik Analisis Koresponden
Membekalkan servis sistem maklumat (SM) yang terbaik adalah antara isu yang penting dalam memangkin perubahan dalam sesebuah organisasi. Kajian ini bertujuan menjelajahi pengertian Kualiti Servis Sistem Maklumat (KSSM) menggunakan Teknik Analisis Koresponden dengan mengenal pasti elemen-elemen y...
Saved in:
Main Authors: | Abdul Rahman, Azizah, Alias, Rose Alinda, Bakri, Aryati, Maulud, Ani |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit UTM Press
2002
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/3185/1/Penilaian_Kualiti_Servis_Sistem_Maklumat_Menggunakan__2002.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/3185/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Servqual dalam penilaian kualiti servis sistem maklumat
by: Abdul Rahman, Azizah, et al.
Published: (2000) -
Persepsi kualiti servis sistem maklumat di IPTA: Kajian kes Universiti Teknologi Malaysia
by: Alias, Rose Alinda, et al.
Published: (2001) -
Model kualiti servis sistem maklumat dalam konteks institut pengajian tinggi
by: Abdul Rahman, Azizah
Published: (2003) -
Sistem bantuan pengurusan kualiti servis sistem maklumat di IPTS
by: Adnan, Azlina
Published: (2003) -
Sistem penilaian kualiti e-servis di Perpustakaan Sultanah Zanariah (PSZ) UTM, Skudai
by: Abu Bakar, Noor Suriana
Published: (2005)