Masa respons terhadap aduan pelanggan dalam kerja penyenggaraan fasiliti bangunan kerajaan
Saved in:
Main Author: | Dolah, Mohd. Shukri |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/19201/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pengaruh elemen rekabentuk bangunan terhadap penyenggaraan
by: Wan Mohd. Zaki, Wan Dalini
Published: (2010) -
Pengukuran prestasi pengurusan penyenggaraan fasiliti sistem mekanikal bangunan kerajaan
by: Mamat, Mat Nizi
Published: (2010) -
Kajian tahap keberkesanan pengurusan fasiliti persekitaran pejabat dan kesannya terhadap tumpuan kerja pelanggan
by: Kamarulzaman, Noorazlina
Published: (2005) -
Tahap keberkesanan dan kepuasan pengurusan penyenggaraan fasiliti Jalan Persekutuan di Jabatan Kerja Raya Malaysia
by: Yahaya, Rusmizi
Published: (2010) -
Kajian terhadap aduan suhu di dalam bangunan : kajian kes : menara Celcom
by: Kasmuri, Zamry
Published: (2005)