Masa respons terhadap aduan pelanggan dalam kerja penyenggaraan fasiliti bangunan kerajaan

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dolah, Mohd. Shukri
Format: Thesis
Published: 2010
Subjects:
Online Access:http://eprints.utm.my/id/eprint/19201/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.utm.19201
record_format eprints
spelling my.utm.192012011-11-30T04:28:44Z http://eprints.utm.my/id/eprint/19201/ Masa respons terhadap aduan pelanggan dalam kerja penyenggaraan fasiliti bangunan kerajaan Dolah, Mohd. Shukri Unspecified 2010 Thesis NonPeerReviewed Dolah, Mohd. Shukri (2010) Masa respons terhadap aduan pelanggan dalam kerja penyenggaraan fasiliti bangunan kerajaan. Masters thesis, Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Geoinformation and Real Estate.
institution Universiti Teknologi Malaysia
building UTM Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Teknologi Malaysia
content_source UTM Institutional Repository
url_provider http://eprints.utm.my/
topic Unspecified
spellingShingle Unspecified
Dolah, Mohd. Shukri
Masa respons terhadap aduan pelanggan dalam kerja penyenggaraan fasiliti bangunan kerajaan
format Thesis
author Dolah, Mohd. Shukri
author_facet Dolah, Mohd. Shukri
author_sort Dolah, Mohd. Shukri
title Masa respons terhadap aduan pelanggan dalam kerja penyenggaraan fasiliti bangunan kerajaan
title_short Masa respons terhadap aduan pelanggan dalam kerja penyenggaraan fasiliti bangunan kerajaan
title_full Masa respons terhadap aduan pelanggan dalam kerja penyenggaraan fasiliti bangunan kerajaan
title_fullStr Masa respons terhadap aduan pelanggan dalam kerja penyenggaraan fasiliti bangunan kerajaan
title_full_unstemmed Masa respons terhadap aduan pelanggan dalam kerja penyenggaraan fasiliti bangunan kerajaan
title_sort masa respons terhadap aduan pelanggan dalam kerja penyenggaraan fasiliti bangunan kerajaan
publishDate 2010
url http://eprints.utm.my/id/eprint/19201/
_version_ 1643647085212336128
score 13.211869