Penilaian mata pelajaran sains gunaan (applied science) bagi bidang fizik kepada pelajar aliran vokasional di sekolah menengah vokasional
Mulai tahun 2008, mata pelajaran Sains Gunaan (Applied Science) telah diwujudkan khas untuk pelajar aliran vokasional menggantikan mata pelajaran Sains Teras. Daripada sepuluh modul dalam mata pelajaran baru ini, tujuh adalah kandungan Fizik. Kajian ini bertujuan untuk menilai keberkesanan pelaksana...
Saved in:
Main Authors: | Mohd. Isa, Norlly, Phang Abdullah, Fatin Aliah |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/14958/1/eprint18-Penilaian_Mata_Pelajaran_Sains_Gunaan.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/14958/ http://www.academia.edu/3014001/Penilaian_mata_pelajaran_sains_gunaan_applied_science_bagi_bidang_fizik_kepada_pelajar_aliran_vokasional_di_sekolah_menengah_vokasional |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kekangan Pelaksanaan Mata Pelajaran Vokasional Di Sekolah Menengah Negeri Johor
by: Ismail, Sarimah, et al.
Published: (2010) -
Kesediaan guru mata pelajaran aliran vokasional melaksanakan Program School Enterprise di sekolah menengah teknik di zon selatan, Malaysia
by: Khalid, Nurul Izzati
Published: (2013) -
Penerapan nilai-nilai keusahawanan melalui Mata Pelajaran Vokasional (MPV)
by: Irdawaty Mohd Bokhari
Published: (2006) -
Pengaruh pemilihan aliran dengan minat, sikap dan persepsi pelajar tingkatan tiga terhadap mata pelajaran Fizik
by: Khamis, Noorzana, et al.
Published: (2021) -
Mata pelajaran vokasional (mpv) di sekolah menengah harian: penyediaan guru mpv, isu dan cabaran
by: Selamat, Kandar, et al.
Published: (2003)