Kajian kes: pendidikan inklusif mata pelajaran seni reka tanda
Kanak-kanak berkeperluan khas mampu belajar jika pihak sekeliling bersedia untuk membimbing mereka. Setiap kanakkanak perlu diberi peluang untuk menjalani kehidupan normal tidak kira apa jua kelemahan mereka. Oleh sebab itu sistem pendidikan disesuaikan untuk menampung keperluan keistimewaan ya...
Saved in:
Main Authors: | Kee Jiar, Yeom, Said, Hamdan, Saad, Mohd. Roslan |
---|---|
Format: | Book Section |
Published: |
Penerbit UTM
2007
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/13533/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Keberkesanan pendidikan inklusif mata pelajaran seni reka tanda (MPV) dalam domain afektif dan kognitif di Sekolah Menengah Kebangsaan Ayer Baloi, Pontian
by: Saad, Mohd. Roslizan
Published: (2008) -
Pelajar pendidikan khas dan mata pelajaran kemahiran hidup
by: Hassan, Zainudin, et al.
Published: (2007) -
Penghasilan modul pengajaran kendiri mata pelajaran Seni Reka Tekstil bagi tajuk Kaedah Mencetak
by: Abu Bakar, Noor Hamiza
Published: (2003) -
Pengajaran secara kolaboratif terhadap murid berkeperluan khas di program pendidikan inklusif: Satu kajian kes
by: Mustafa, Che Omar, et al.
Published: (2018) -
Kajian kes aplikasi naratif dalam mata pelajaran bahasa Melayu sekolah menengah
by: Jusoh, Zuraini, et al.
Published: (2013)