Tahap Amalan Pengurusan Peperiksaan Dan Pengurusan Kokurikulum Di Sekolah Menengah Islam Hidayah, Johor Bahru.
Kajian ini merupakan satu kajian berbentuk deskriptif untuk mengenalpasti tahapamalan pengurusan peperiksaan dan pengurusan kokurikulum di Sekolah Menengah Islam Hidayah, Johor Bahru. Seramai 49 orang guru dari Sekolah Menengah Islam Hidayah telahdipilih sebagai responden kajian ini. Kajian ini dija...
Saved in:
Main Authors: | Hushin, Hassan, Kamaruddin, Shafinaz |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/11671/1/Tahap_Amalan_Pengurusan_Peperiksaan_Dan_Pengurusan_Kokurikulum_Di_Sekolah_Menengah_Islam_Hidayah.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/11671/ https://core.ac.uk/display/11787022 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Tahap Amalan Elemen Pengurusan Peperiksaan Dan Elemen Pengurusan Kokurikulum Di Sekolah Rendah Islam Hidayah, Johor Bahru
by: Hushin, Hassan, et al.
Published: (2010) -
Amalan pengurusan kurikulum serta keselamatan dan kesihatan di Sekolah Rendah Islam Hidayah, Johor Bahru.
by: Hushin, Hassan, et al.
Published: (2011) -
Pengurusan dan pentadbiran asrama di Sekolah Menengah Islam Hidayah, Johor Bahru
by: Ariffin, Kamaliah
Published: (2013) -
Kemenjadian murid Sekolah Menengah Islam Hidayah, Johor Bahru
by: Zulkapli, Zuraida
Published: (2013) -
Kajian semula pengurusan kokurikulum sekolah menengah kebangsaan
by: Shahadan, Sulaiman
Published: (2008)