Pembangunan strategi pembelajaran kontekstual berbantukan geogebra untuk meningkatkan kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) murid sekolah menengah
Terdapat bukti empirikal yang menunjukkan bahawa murid di Malaysia mempunyai kesukaran untuk menjawab soalan berbentuk KBAT. Salah satu faktor yang membawa kepada permasalahan tersebut ialah strategi pembelajaran yang tidak sesuai untuk mendorong murid dalam meningkatkan KBAT mereka. Kurikulum Stand...
Saved in:
Main Authors: | , , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Secholian Publication
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/108663/1/AbdulHalim2023_PembangunanStrategiPembelajaranKontekstualBerbantukan.pdf http://eprints.utm.my/108663/ http://dx.doi.org/10.47405/mjssh.v8i2.2115 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|