Pembangunan strategi pembelajaran kontekstual berbantukan geogebra untuk meningkatkan kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) murid sekolah menengah

Terdapat bukti empirikal yang menunjukkan bahawa murid di Malaysia mempunyai kesukaran untuk menjawab soalan berbentuk KBAT. Salah satu faktor yang membawa kepada permasalahan tersebut ialah strategi pembelajaran yang tidak sesuai untuk mendorong murid dalam meningkatkan KBAT mereka. Kurikulum Stand...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: S. Abd. Rahman, Sharifah Nurarfah, Abdullah, Abdul Halim, Ibrahim, Hasniza
Format: Article
Language:English
Published: Secholian Publication 2023
Subjects:
Online Access:http://eprints.utm.my/108663/1/AbdulHalim2023_PembangunanStrategiPembelajaranKontekstualBerbantukan.pdf
http://eprints.utm.my/108663/
http://dx.doi.org/10.47405/mjssh.v8i2.2115
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!