Tahap Kognitif Pelajar Tingkatan Empat Di Sekolah Menengah Di Dalam Daerah Kluang Johor Berdasarkan Taksonomi Bloom Dalam Mata Pelajaran Sains
Kajian ini bertujuan untuk mengukur tahap kognitif pelajar pada aras pengetahuan, aras kefahaman dan aras aplikasi berdasarkan Taksonomi Bloom bagi pelajar Tingkatan Empat di sekolah menengah di dalam Daerah Kluang Johor. Soal selidik yang mengandungi 30 soalan objektif digunakan untuk mengumpul dat...
Saved in:
Main Authors: | Sulaiman , Seth, Mohd Razali, Mohd Zawawi |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/10807/1/Tahap_Kognitif_Pelajar_Tingkatan_Empat_Di_Sekolah_Menengah_Di_Dalam_Daerah_Kluang_Johor_Berdasarkan_Taksonomi_Bloom_Dalam_Mata_Pelajaran_Sains.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/10807/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Tahap Kognitif Pelajar Fizik Di Sekolah Berasrama Di Daerah Kuala Terengganu Dalam Menyelesaikan Masalah Fizik Berdasarkan Kepada Taksonomi Bloom
by: Sulaiman , Seth, et al.
Published: (2010) -
Pembinaan item dalam bidang perkaitan bagi mata pelajaran Matematik tingkatan empat berdasarkan model taksonomi pemprosesan maklumat
by: Teng Kai Wen, Mohd Tajudin Norain, Masri Rohaidah,
Published: (2017) -
Kesesuaian aras soalan Matematik tingkatan empat berdasarkan Taksonomi Bloom bagi menggalakkan komunikasi efektif dan produktif
by: Noor Akmar Azlan
Published: (2018) -
Pentaksiran dalam e-pembelajaran fizik tingkatan 4 berteraskan taksonomi bloom
by: Rahmat, Masura
Published: (2004) -
Tahap Pencapaian Kemahiran Proses Sains Dalam Mata Pelajaran Fizik Di Kalangan Pelajar Sekolah Menengah Daerah Kluang
by: Sulaiman, Seth, et al.
Published: (2010)