Satu tinjauan terhadap tahap pengetahuan guru-guru teknikal di tiga buah sekolah teknik tentang pembinaan item subjektif
Di dalam program pendidikan, sistem pengukuran dan penilaian adalah berkait rapat antara satu sarna lain terutamanya dari segi keserataan peluang dan hak untuk melanjutkan pelajaran. Apa yang penting dalam hal ini adalah pengukuran dan penilaian memerlukan kaedah yang bersistematik. Bersesuaian d...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English English English |
出版: |
2003
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.uthm.edu.my/9862/1/24p%20NOR%20HAYATI%20ISMAIL.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9862/2/NOR%20HAYATI%20ISMAIL%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9862/3/NOR%20HAYATI%20ISMAIL%20WATERMARK.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9862/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|