Keberkesanan gaya pembelajaran berkumpulan (koperatif) terhadap prestasi pelajar sijil awam pembinaan semester 4 dalam mata pelajaran kejuruteraan jalan raya (C306)
Pembelajaran berkumpulan merupakan satu teknik pembelajaran yang melibatkan pelajar bekeijasama dalam satu kumpulan untuk mencapai matlamat tertentu atau menyempurnakan sesuatu projek. Kajian ini bertujuan untuk melihat keberkesanan gaya pembelajaran berkumpulan terhadap prestasi pelajar dalam ma...
Saved in:
Main Author: | Sanatora, Suhana |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2003
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/9521/1/24p%20SUHANA%20SANATORA.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9521/2/SUHANA%20SANATORA%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9521/3/SUHANA%20SANATORA%20WATERMARK.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9521/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembelajaran koperatif dalam mata pelajaran Bahasa Arab Komunikasi tahap dua di sekolah kebangsaan
by: Yasrina, Yaacob
Published: (2010) -
Kesan kaedah pembelajaran koperatif terhadap pencapaian pelajar dalam mata pelajaran matematik
by: Ngasiman, Nurulhuda
Published: (2014) -
Keberkesanan Teknik Scaffolding Secara Berkumpulan Terhadap Pendidikan Sirah
by: Norzaharah, Yahaya
Published: (2011) -
Pembinaan modul soalan-soalan latihan berjawapan bagi mata pelajaran mekanik tanah
by: Mad, Norazila
Published: (2003) -
Penghasilan modul pengajaran guru bagi mata pelajaran sejarah
by: Rahmat, Nor Rasyida
Published: (2003)