Pembangunan model konsep standard pengajaran guru pendidikan jasmani berorientasikan amalan dan kluster perwatakan guru
Kajian ini bertujuan untuk membangunkan satu model konsep standard pengajaran guru Pendidikan Jasmani berorientasikan amalan dan kluster perwatakan guru. Pembangunan model konsep ini melalui 3 fasa pembinaan di mana fasa 1 menjurus kepada kajian keperluan atau kajian awalan dalam mengenal pasti punc...
Saved in:
Main Author: | Husain, Mohd Zairi |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/762/1/24p%20MOHD%20ZAIRI%20HUSAIN.pdf http://eprints.uthm.edu.my/762/2/MOHD%20ZAIRI%20BIN%20HUSAIN%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/762/3/MOHD%20ZAIRI%20BIN%20HUSAIN%20WATERMARK.pdf http://eprints.uthm.edu.my/762/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pengaruh kepemimpinan pengajaran guru, pengupayaan pengajaran guru dan iklim sekolah terhadap efikasi guru di Sekolah Menengah Wilayah Persekutuan Labuan
by: Juraidah Manggul
Published: (2019) -
Kolaboratif guru sebagai mediator kepada kepimpinan strategik dan kualiti pengajaran guru
by: Fazleen, Mohamad
Published: (2019) -
Persepsi penggunaan ICT dalam pengajaran Pendidikan Jasmani dan Pendidikan Kesihatan
by: Thanabalan, Muniandy
Published: (2008) -
Hubungan faktor guru dan persekitaran dengan pembelajaran pendidikan jasmani: satu tinjauan di Sekolah Menengah pendalaman Sabah
by: Ahmad Fadly Abdul Rahman, et al.
Published: (2021) -
Penghasilan modul pengajaran guru bagi mata pelajaran sejarah
by: Rahmat, Nor Rasyida
Published: (2003)