Aplikasi pembelajaran berasaskan permainan bagi kursus kawalan motor elektrik
Pembelajaran berasaskan permainan dalam pendidikan adalah satu kaedah penyelesaian masalah digunakan oleh pelajar dalam meningkatkan motivasi semasa proses pengajaran dan pembelajaran. Tujuan kajian ini adalah untuk mereka bentuk, membangun dan menguji kebolehfungsian aplikasi permainan bagi kursus...
Saved in:
Main Authors: | Norhisam, Nurfatin Nadira, Abdullah, Nurhanim Saadah |
---|---|
Other Authors: | Ab Rahman, Azmanirah |
Format: | Book Section |
Language: | English |
Published: |
Penerbit UTHM
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/3060/1/Bab07.pdf http://eprints.uthm.edu.my/3060/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Alat bahan bantu mengajar sistem penggera kebakaran bagi subjek servis peralatan elektrik di kolej vokasional
by: Mustafa, Mohamad Zaid, et al.
Published: (2020) -
Kit pengesan kerosakan pendawaian satu fasa sebagai alat bahan bantu mengajar (ABBM)
by: Ahad, Rosnee, et al.
Published: (2020) -
Sistem pengawalan dan pegawasan pembiakan ikan laga menggunakan Internet of Things
by: Subaramanim, Tamil Selvan, et al.
Published: (2020) -
Smart cat cage with Internet of Things
by: Teh, K. Y., et al.
Published: (2020) -
Sumber tenaga boleh diperbaharu: prototaip kuasa biojisim sebagai ABM
by: Syed Fadzil, Syed Ahmad Firdaus, et al.
Published: (2020)